KRONEN

Netbutik med gamle franske møbler, prismekroner, kirkestager, madonnaer, spejle, fattigmandssølv m.v. Se mere på vor hjemmeside eller besøg os på Snekkevej 10, 4040 Jyllinge.

lørdag den 24. september 2011

Cafe au lait dahlia .....


Jeg har verdens mukkeste og støreste dahlia i år - det har regnet og regnet denne sommer, men mine dahlia har elsket det.  Jeg har plukket den ene store buket efter den anden  - de er kun blevet større, og større.  Næste år skal jeg så sandelig have dobbelt så mange, blot jeg nu kan overvintre knoldene.  Min gode veninde Ingrid har også flotte dahlia, men .....

1 kommentar:

  1. neiiiii hvor er den skøn! Jeg har 5 Georginer i en stor murerbalje - og de har blomsteret fint, men jeg har ikke overvintringsmulighed, så jeg må bare købe nogen nye til næste år, men det er jo da også overkommeligt, og så er der jo mulighed for en Cafe au Lait ;-)

    SvarSlet